Marmaris Belediyesi FK U12 Voleybol Takımı Muğla Şampiyonu Oldu
Marmaris Belediyesi FK Voleybol Takımı, U12 Muğla Gelişim Ligi Finali'nde Fethiye temsilcisi karşısında ortaya koyduğu üstün mücadeleyle şampiyonluğa ulaştı.
Nefes kesen final karşılaşmasında rakibini 3-2 mağlup eden Marmaris ekibi, Muğla il şampiyonluğunu kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Karşılaşma boyunca azim, mücadele ve takım ruhunu sahaya yansıtan genç sporcular, tribünlerden de büyük destek gördü.
Kulüp Başkanı Erdem Karaosmanoğlu, elde edilen başarıdan dolayı sporcuları ve teknik ekibi kutlayarak şu ifadeleri kullandı:
“U12 Muğla Gelişim Ligi'nde il şampiyonu olan takımımızı yürekten tebrik ediyorum. Finalde ortaya koydukları mücadele ve kazanma azmi hepimizi gururlandırdı. Sporcularımızı, antrenörlerimizi ve emeği geçen herkesi kutluyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.”

Marmaris Belediyesi FK'nın genç voleybolcuları, elde ettikleri bu önemli başarıyla hem kulüplerine hem de Marmaris'e büyük gurur yaşattı. Başarılarıyla dikkat çeken takımın önümüzdeki dönemde de yeni zaferlere imza atması bekleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.