Bu çıkış 2008 yazında bu şarkının radyolarda en fazla çalınan ve dikkat çeken şarkısı olmasına yetti ama nedense sonrası gelmedi, şarkıları yerine ona buna özellikle Nilüfere laf atan bir SEVDA görmek beni biraz şaşırttı.
Vokal tınısı Nilüferi andıran Sevda şarkılarını hakkı ile yorumluyor, hoş bir ses tınısı ve başarılı bir yorumu var.. Ancak..Bu albümün en büyük sıkıntısı repertuar olmuş..
On şarkının yer aldığı albümde Aşkı kaçırdık düzenleme ve bestenin duygusal yapısı ile dikkatleri çekmeyi başarıyor , şarkının nakarat bölümünde yer yer Nilüferi dinliyormuşuz gibi oluyoruz.. Şarkının düzenlemesindeki senfonik yaylılar ise çok kaliteli.
Albüme adını veren Hislerimin Talebesiyim vasat çizgide dolaşıyor,
Kıyamam dikkatleri çekse de Sevdanın ses rengine uymamış gibi.. Aslında albümün genelinde böyle bir sıkıntı var, ses teni Nilüfera benzeyen Sevdanın daha modern şarkılar seslendirmesi durumunda daha farklı konumlanması ve Nilüferin de duraklama da olduğu bir dönemde onun kitlesinden çalmasına sebep olabilirdi. Oysa bu albümde Sevda daha çok alaturka bir çizgide konumlandırılmış.
Albümün en güçlü şarkısı Ne Geleni Var Hayatın gerek beste yapısı ile gerekse Osman İşmenin muhteşem düzenlemesi ile tek kelime harika olmuş. Bu şarkıyı dinlerken Nilüferin yine Osman İşmen ile yaptığı seksenli yıllardaki Arabesk şarkıları dinliyormuşum gibi hissediyorum.. Hele Osman İşmenin o olağanüstü yaylı partisyonları
Bütün samimiyetimle söylüyorum param olsa bu aranjörle bir zevk albümü hazırlar salarım piyasaya.. Tıpkı Erol Köse in Kutsinin Aynı Şehirde Nefes Almak albümünde olduğu gibi.. Ne Geleni Var Hayatın özellikle intro melodisi harika, Osman İşmenin muhteşem kontr- şanları ve en ilginci orkestra kaydı.. Diğer şarkılardan rahatlıkla sıyrılabilen bir şarkı olmuş.
Albümün en büyük sıkıntısı ritmik şarkı barındırmaması, içindeki slowların da ritim olarak birbirine çok benzemesi..Albümün ikinci yüksek ritmik şarkısı İç Savaş , İçime İşlerken kadar iddialı olamıyor.
Yardımına İhtiyacım Var bir kadının duygularını anlatıyor , ama şarkı çok mu muhteşem o tartışılır.
Dikkat çeken şarkılardan biri de Annem Gibi .. Bu şarkı sanırım Sevdayı farklı bir yere getirecektir.. Beste yapısı olarak Aşkı Kaçırdık kadar dikkatleri çekmeyi başaran bu şarkı albümün iki temel slow lokomotifi.. Sound olarak Hüseyin Çebişçinin temiz bir sound kullandığını görüyoruz ama maalesef özellikle ritimlerde kendisini çok tekrarlamış , bu da şarkıların birbirine benzemesine sebep olmuş.
Sevda ikinci çıkışı ile adını biraz daha duyurdu ama ikinci çıkışının ikinci çıkış şarkısı ile asıl durumunu netleştirecek.Bu albümde her ne kadar repertuar bazında yer yer sıkıntı yaşasa da iyi bir yorumcu ve vokal tınısının Nilüfere benzemesinin avantajlarını daha modern bir repertuarla yaşayabilir.
Albümde Yer Alan şarkılar :
1. Annem Gibi
Söz & Beste: Halil Koçak
2. İçime İşlerken
Söz & Beste: Halil Koçak
3. Kış
Söz & Beste: Halil Koçak
4. İç Savaş
Söz & Beste: Halil Koçak
5. Ne Geleni Var Hayatın
Söz & Beste: Aliço
6. Aşkın Mahkemesi
Söz & Beste: Halil Koçak
7. Aşkı Kaçırdık
Söz: Adnan Fırat Beste: Adnan Fırat, Yücel Kökşa
8. Hislerimin Talebesiyim
Söz & Beste: Halil Koçak
9. Yardıma İhtiyacım Var
Söz & Beste: Halil Koçak
10. Kıyamam
Söz & Beste: Aliço